25 Aralık 2012 Salı

sıcak bir gece

merhaba daha önce masörlük yaparken yaşadığım bir olayı sizlere anlatmıştım. müşterim ilk ilişkiden sonra boş durmadı, sürekli beni arayıp mesaj istiyordu. yine böyle bir gündü bu sefer gece kalmamı istemişti, her zamanki gibi hazırlanıp yatağa uzandı, bu sefer tamamen çıplaktı, masaja başladım, ovaladıkça rahatlıyordu, aşkım benim çok iyisin çok rahatlıyorum kollarında diyordu, tüm vücudunu tamamen ovup masajı sonlandırmak üzereydim, yatakta öylece bekliyordu, bacaklarını açıp amını yalamaya başladım, dilimle amından dans ediyordum adeta, inlemeleriyle beni ateşlendiriyordu, az sonra ters çevirip 69 vaziyeti aldık, birbirimizinkini yalıyorduk şimdi, deli gibi yalamalarımız 10 dk. kadar sürdü, bacaklarını açıp arasına hızla köklememle haykırışlara başladı, ben hızla köklerken zevkten inliyordu, sertçe vuruyordum amına, yaklaşık 7 8 dk. gidip geldim, yatakta ters çevirip götünü ellerimle ayırıp tekrar amına girdim, bir süre sonra da kaldırıp dolaba ters çevirdim, tek bacağını kaldırıp amına girdim, her sokuşta köküne kadar girip çıkıyordum, daha sonra kucağıma alıp sikmeye devam ettim, aşkım boşal içime bitir beni dedi, kucağımda zıplarken bir süre sonra spermlerimi içine boşalttım, oohhhh diye inledi, yatağa bu sefer domalttım ve arkasına geçtim, amında bir süre gidip geldikten sonra çıkarıp birden göt deliğine hızlıca girdim, bağırmaları eşliğinde göt deliğine fena halde sokup çıkarmaya başladım, delirmiş gibi inliyordu, bir süre sonra da yine içine patladım, o gece sabaha kadar defalarca seviştik, sex yaptık, ikimizinde unutamadığı bir gece olmuştu.

13 yorum:

  1. Mrb emre ben 541 941 60 93 NEVŞEHİR ve çevresinden
    Yaşım 35 güvenilir temizliğe önem veren bakımlıyım
    Mesleğim memur
    Boy 183 kilo 80 atletik yapılı sekste sevişmeye ve öpüşmeye doymayan biriyim
    Önceliğim ön sevişme ve uzun uzun öpüşme olan olgun bakımlı evli, dul, bekar kilolu bayanlar
    GÜVEN VE GİZLİLİĞE çok önem veren öncelik telefonda sohbet ve tanışma yani kafaların uyması.bayanlar gizlilik guven saygı medeniyet anlayis temizlik durustluk coooooook coooooooook coooooooook onemli ara asla asla kesinlikle pisman olmayacaksin emin ol yeterki insan insan olsun adam olsun merhametli ve vicdanli olsun gizlilik guven saygı anlayis temizlik durustluk olsun.
    Kısacası güveli ve temiz seks arıyorum yapışkan biri değilim olgun ve anlayışlı bayanlar arayın tanışalım
    541 941 60 93

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
  2. adana ve yakını olan azgın bayanlar..dul kapalı olan tercihimdir. öncelik gizlilik ve sırdaşlık..paylaşmayı seven biriyim eklerseniz sevinirim (skype serkan0154 )

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben ist dan levent 32 yasinda 1.80 boyunda atletik yapili 20 cm ve oldukca kalin aletimle tam bir seks manyagiyim:) gezmeyi eglenmeyi seven maddi problemi olmayan biriyim farkli tenler farkli tatlar araysindaym bu bana muthis haz veriyo ist ve cevresinden gorusebilecegim hos bakimli hanimlar ve ciftler arayin yildizlara dokunalim:) 0532 349 92 20 pasifler lütfn aklınızdan bile gecirmeyin:) 0532 349 92 20

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ben ist dan levent 32 yasinda 1.80 boyunda atletik yapili 20 cm ve oldukca kalin aletimle tam bir seks manyagiyim:) gezmeyi eglenmeyi seven maddi problemi olmayan biriyim farkli tenler farkli tatlar araysindaym bu bana muthis haz veriyo ist ve cevresinden gorusebilecegim hos bakimli hanimlar ve ciftler arayin yildizlara dokunalim:) 0532 349 92 20 pasifler lütfn aklınızdan bile gecirmeyin:) 0532 349 92 20

    YanıtlaSil
  5. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  6. Merhaba kaliteli, seviyeli sohbet için olgun karakterli hanımlar arayabilir 0545-697-63-00 kelimelerime güveniyorum:)

    YanıtlaSil
  7. merhaba ben Volkan Adana'da yaşıyorum 27 yaşında 1.87 boyunda esmer yakışıklıyım...bekarım.tamamen güven içerisinde görüşebileceğim bayan arkadaş arıyorum....sapık değilim amacım seviyeli bir arkadaşlık.eğer sende böyle bir arkadaşlık düşünüyosan telim 0545 697 63 00 güzel bir arkadaşlık düşünüyosan ara

    YanıtlaSil
  8. SLM ANKARADAN EMRE YAŞ 25 SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil
  9. Slm ben günde 10 adet 31 çekiyorum seksi doymam seksi seven bayanlar arasn gizlilik şartıyla tansalm tel 05537753404 yarak üstünde nimarami yazdım gerçek durur ciddi iyi bir seks yapmak istiyorum diyen bayanlar kendine güvenen bayanlar arasn gizlilik şartıyla tansalm konuşalım yüz yüze konuşalım tansalm tel 05537753404 yas30 boy173 kilo 73 gerçek durur büyük yarak seven bayanlar kızlar arasn gizlilik şartıyla tansalm tel 05537753404 seksi arkadaş arayan bayanlar kızlar evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok vahsap var 05537753404 no özel ACK

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 yaş 27 kişisel fitness antrenörüyüm.Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece kadınlar. 05456976300 özelden arayabilirsin,resim bana ait

    YanıtlaSil
  11. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil

sex hikayeleri hikaye34.com