24 Aralık 2012 Pazartesi

Kilotsuz Gamze hikayesi

Ben Özlem.36 yaşındayım.Hemen konuya gireyim. Bir gün arabam tamirde olduğu için işe otobüsle gitmeye karar verdim.Hem bayadır otobüslere binmiyodum.Sabah otobüsün içine zor attım kendimi..İşe kadar kapının dibinde gittim.Neyse akşam otobüs daha kalabalıktı.Herkes benim gibi işten dönüyodu.Yine zorla bindim otobüse Ama ayakta durcak yer bile yoktu.bi kaç dakika sonra arkamda birinin vücudunu hissettim.Biraz arkaya döndüm. arkamda bi bayan vardı.vücudu benim vucuduma yapışmış,otobüs sallandıkça beraber sallanıyorduk..bayan bastırdıkça bastırıyordu önüyle kalçama inanılmaz baskı yapıyordu.hoşuma gitmeye başladı.kalçamda onun amını hissediyodum.amım sulanmaya başladı.ama utanıyodum acaba bilerek mi yapıyordu arkamdaki.ben de kalçamı ona yasladım ve ona ayak uydurmaya başladım.bacaklarımız yapışmış o hala amıyla bana baskı yapıyodu.göğüslerini sırtımda çok sert hissediyodum.bi ara dizini kaldırdı ve bacak aramı zorlamaya başladı ben iyice sulanmıştım.dizini oynattıkça amım kabarıyodu. durağa geldik pek inen yoktu zaten ine! nler kadar binmişlerdi otobüse.ben de bu karambolden istifade yüzümü o bayana döndüm.daha gençti. altında mini etek üstünde bi gömlek vardı.şimdi yüzyüzeydik.otobüs kalktı.tekrar başladık bacaklarımız birbiribe değiyodu.iyice yaklaştı bana kafamı yan tarafa çevirdim çünkü utanıyodum.göğüslerimiz birbirine değmeye başladı ve tekrar baskı yapıyodu bana.bu sefer ön taraflarımız yapıştı.amını hissediyodum önümde. amını benimkine sürtmeye başladı.zevkten uçuyoduk.en son çok sert bi şekilde bastırdı ve boşalmıştı galiba.bana baktı ve pantolonumun üstünden amımı elleyip gitti. eve geldim bi türlü unutamıyodum bunları kocamla ayrıldıktan sonra ilk defa bu kadar azmıştım.2 kızım da gelmemişlerdi okuldan.kızlarımdan gamze 14 yaşında buse 18 yaşındaydı.kapı çaldı küçük kız gamze gelmişti.annecim diye atladı kucağıma aklıma hemen otobüsteki kız geldi.ama kızıma bu şekilde bakmak korkuttu beni.. kızım bacaklarını aralamış kucağımda oturuyodu ve eteği sıyrılmıştı.diğerb kızım gelince yemek yedik ve tv izlemeye başladık.benim aklım hala otobüsteki olaydaydı bi türlü unutamıyor sulanıyordum.yatma vakti gelmişti.ben gamzeyle yatıyodum buse de yan yatakta.geceliğimi giydim altımda külot yoktu.gamze de geldi yanıma yattı.arkasını döndü.bacaklarını açmış birini benim üstüme atmıştı.kalçası amıma deyiyodu.tahrik olmuştum.amımı sürtmeye başladım kalçasına. iyice hızlandım ama o uyuyodu galiba.arkamı döndüğümde büyük kızımın beni izlediğini gördüm. yanınızda yatmak istiyorum’dedi. o da geldi iyice sıkışmıştık. anne napıyodun az önce dedi. hiiç dedim bana da yap ben daha büyüğüm dedi.bu sırada elini bacaklarımda gezdiriyodu.bacağını aldım ve amıma sürtmeye başladım.tabi onun amı da benim bacağıma baskı yapıyordu.amının dudaklarını bacağımda hissediyodum.dudağıma yapıştı. bu arada küçük kızım uyanmış arkadan amıyla kalçama bastırıyodu.şimdi iki amın arasında gidip geliyodum.amının dudakları göt deliğime değiyordu.büyük kızım dudaklarımı yalarken ben de parmağımla onun bacaklarını kalçalarını okşuyodum.am sularımız birbirine karışmış gidip geldikçe şap şap diye ses çıkıyodu.üçümüz bürden boşaldık.ertesi gün kızlarıma çeşitli elbiseler giydirip amlarını elliyordum.amlarımızı eteklerimizin üstünden birbirine sürterek defalarca boşaldık..

14 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 yaş 27 kişisel fitness antrenörüyüm.Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece kadınlar. 05456976300 özelden arayabilirsin,resim bana ait

      Sil
  2. Ben selcuk adanadan suan izmitteyim fakat turkiyenin heryerinde koyunden ilcesinden kasabasindan neresi olursa fark etmez yetrrki mutlulugun zirvesine ulasabilim hep birlikte bitanem arayin bekliyorum yasiz neyi bekliyosunuz sonderece guvenilir biriyim yasim 26 05433788252

    YanıtlaSil
  3. olgun bayanlardan seks yapmakisdeyenlerden542 336 88 19 dan aramalarını veya biyikliali1@gmail atmalarını bekliyorum

    YanıtlaSil
  4. Mrb emre ben 541 941 60 93 NEVŞEHİR ve çevresinden (İÇ ANADOLU BÖLGESİNDEN )
    Yaşım 35 güvenilir temizliğe önem veren bakımlıyım
    Mesleğim memur
    Boy 183 kilo 80 atletik yapılı sekste sevişmeye ve öpüşmeye doymayan biriyim
    Önceliğim ön sevişme ve uzun uzun öpüşme olan olgun bakımlı evli, dul, bekar kilolu bayanlar
    GÜVEN VE GİZLİLİĞE çok önem veren öncelik telefonda sohbet ve tanışma yani kafaların uyması.bayanlar gizlilik guven saygı medeniyet anlayis temizlik durustluk coooooook coooooooook coooooooook onemli ara asla asla kesinlikle pisman olmayacaksin emin ol yeterki insan insan olsun adam olsun merhametli ve vicdanli olsun gizlilik guven saygı anlayis temizlik durustluk olsun.
    Kısacası güveli ve temiz seks arıyorum yapışkan biri değilim olgun ve anlayışlı bayanlar arayın tanışalım
    541 941 60 93

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben k.marastan hakan 34 yaş 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_ sin46@hotmail.com kik dognmarasli46 cep 05548559100 viber line wahatsap var

      Sil
  5. Istanbuldan 3 cu arayan ciftler ve azgin bayanlar arayin 0539 700 17 81

    YanıtlaSil
  6. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR YERE UZANIP AMINA GÖT DELIGINE CUKALATA SURUP BANA SABAHLARA KADAR YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA ARACIM VAR EVIM MUSAIT TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ARARSA GELIR ALIRIM GECE GÜNDÜZ FARK ETMEZ YETERKI GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS OLSUN 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 ÖNEMLİ NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  7. merhaba ben Volkan Adana'da yaşıyorum 27 yaşında 1.87 boyunda esmer yakışıklıyım...bekarım.tamamen güven içerisinde görüşebileceğim bayan arkadaş arıyorum....sapık değilim amacım seviyeli bir arkadaşlık.eğer sende böyle bir arkadaşlık düşünüyosan telim 0545 697 63 00 güzel bir arkadaşlık düşünüyosan ara

    YanıtlaSil
  8. SLM ANKARADAN EMRE YAŞ 25 SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil
  9. Slm ben günde 10 adet 31 çekiyorum seksi doymam seksi seven bayanlar arasn gizlilik şartıyla tansalm konuşalım evli yarak üstünde nimarami yazdım gerçek durur ciddi iyi bir seks yapmak istiyorum diyen kendine güvenen bayanlar arasn gizlilik şartıyla tansalm konuşalım yüz yüze konuşalım tansalm tel 05537753404 seksi arkadaş arayan bayanlar kızlar evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok yas30 boy173 kilo 73 gerçek durur büyük yarak seven bayanlar arasn tansalm istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy evli mutsuz dul bayanlar arasn bağara bağara sikşmek istyen bayanlar arasn

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  11. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GİZLİ MUHTESEM Bİ SEKS İSTEYEN EVLİ BAYANLAR SEKSİN TÜM GÜZELİKLERİN YASAMAYI ARZLYN KALIN VE BÜYÜK TEN HOŞLANA 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN KAPALİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM 0543 282 8618

    YanıtlaSil

sex hikayeleri hikaye34.com