30 Aralık 2012 Pazar

arkadaşımın karısı lafı cinseliğe getirdi

Merhaba adanada murat ben 32 yaşındayım bankada memurum bülent adında birde iş arkadaşım var bülentle iyi anlaşırız iş dışında da sık sık görüşürüz bir ara beni evine yemeğe davet etmişti eşiyle orda tanışmıştık eşini adı müge sarışın çok güzel bir bayandı bir gün bir öğle yemeğinde bülent tuhaf konuşmaya başladı çok şaşırmıştım bülent eşiyle iyi anlaştığını ancak cinsel yönde bir birlerine yetmediklerini söyledi ne demek istediğini anlamadım bulent konuşmasına devam etti eşimli cinsel hayatımızı renklendirmek için farkli şeyler denemeye karar verdik dedikten sonra akşam beni yemeğe davet etti müge gün boyu hazırlık yaptı gelmezsen alınır diye devam etti ben çok şaşirmıştım o gün akşama kadar düşündüğüm şeyi isterlerse ne yaparım diye düşünüyordum neyse iş çıkışı eve gittim üstümü değiştirip aklımda binbir soru ile arkadaşıma gittim kapıyı eşi açtı eşinin özenle hazırlandığı beliydi üzerinde beyaz bir elbise vardı elbisenin boyu kısa idi iç çamaşırı elbisenin altından tümüyle belli oluyordu. müge kapıda çok sıcak karşıladı yemek hazırdı zaten yemeğe geçtik sofrada da müge yakın davranmaya devam etti neyse yemekten sonra salonda oturduk müge çayları verdikten sonra tam karşımıza oturdu bilerek bacaklarını açıyor iç çamaşırının gözükmesini sağlıyordu bülent ise bişe yokmuş gibi davranıyordu bir ara müge yanımdakı koltuğa geçti telefonum çaldı telefona bakma bahanesi ile yanıma oturdu bacakları bacaklarıma değiyordu bülent lavaboya kalktı müge bekarlık zor olsa gerek diyerekten lafı cinseliğe getirdi ben onunla bu konuda konuşmaktan çok rahatsızdım ama o çok rahat davrandı sonra elini dizlerime koyup okşamaya başladı bende tahrik olmuştum ama bülent gelir diye çekiniyordum müge elimi bacaklarına koyup okşamamı istedi okşamaya başladım dudaktan öpüşmeye başladık bülent başladınızmı diyip karşı koltuğa oturdu aklım çok karışıktı önceleri kızmıştım bülente ama onun yanında eşiyle sevişmek inanılmaz zevk vermişti bana hem öpüşüyor hemde mügenin bacaklarını ordan da kalçalarını okşuyordum müge de mutlydu Bir süre öyle seviştikten sonra müge önce gömleğimi çıkardı sonrada kemerimi açıp şortumun üstünden okşamaya başladı bu sırada bülent yanımıza gelip mügenin elbisesini çıkardı müge benimkini ağzına aldi bülente mügenin amını yalıyordu ben sadece o anın tadını çıkarıyordum müge çok güzel sakso çekiyordu bülent ile göz göze geldik eşim güzel sevişir bu gece çok mutlu olacaksın emin ol dedi ben bişe demedim mügenin başını tutmus hepsini alsın diye baskı yapıyordum bir süre sonra müge kalktı bülent onu kendine çekti bana da sen du bu güzel amın tadını çıkarmalısın dedi müge bülentin sikini yalarken bende amını yalıyordum bir süre sonra müge sikimin üstüne gelerek amına yerleştirdi amı daracıktı inanılmaz zevk almıştım bir süre otur kalk yaptı bende kalçalarından destek veriyordum bülent bizi izleyerek 31 çekiyordu bir süre sonra mügeyi sırt üstü yatırdım bülent gel dedim bülent kendi eliyle sikimi karısına yerleştirdi ve hadi kaan sik karımı sik muhteşem amını diyordu mügede hadı aşkım sik kocamın yanında sik diyordu karı koca beni inanılmaz tahrik etmişlerdı o anlar hiç bitmesin istiyordum 10 dakika mügeyi öyle siktim sonra çıkarıp yüzüne boşaldım benden sonra bülent sikmeye başladı müge bana dönerek bir daha istiyorum dedi birazdan dedim o gece orda kaldım bülentin yatağında eşiyle yattım bülent salonda yattı sabaha kadar 3 defa birlikte olduk sabah altıda kaldirdı duş alıp işe gittik o günden sonra bülent bana ortak diyordu şimdilik evlenmeyi düşünmüyorum çünkü istediğimde bülent bizi yalnız birakiyor mügeyi sikiyorum o yüzden gerek yok....

43 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
    2. Merhaba ben Metehan azgın bayanlar arayın tanışalım sonrası malum yani artık yüzünüz gülsün mutlu olun yalnız gizlilik şartıyla azgın Metehan sizi sekse doyursun 05358520456

      Sil
    3. Merhaba ben serkan kayseri den ve cevre illerden ve Ankara'da olabilir gercek ask sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar Gizlilige Önem Veren bayanlar arasın 05354777548 arayın tanisalim

      Merhaba ben serkan kayseri den ve cevre illerden ve Ankara'da olabilir gercek ask sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar Gizlilige Önem Veren bayanlar arasın 05354777548 arayın tanisalim

      Merhaba ben serkan kayseri den ve cevre illerden ve Ankara'da olabilir gercek ask sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar Gizlilige Önem Veren bayanlar arasın 05354777548 arayın tanisalim

      Sil
    4. Merhaba ben Metehan azgın bayanlar arayın tanışalım sonrası malum yani artık yüzünüz gülsün mutlu olun yalnız gizlilik şartıyla azgın Metehan sizi kalın vede büyük yaragıyla sizi sekse doyursun uzun lafın kısası arayın tanışalım 05358520456 iç anadolu bölgesi

      Sil
    5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    6. K.maraş ve çevresinden gizliliğe önem veren bayanlar 551 186 3657

      Sil
    7. K.maraş ve çevresinden gizliliğe önem veren bayanlar 551 186 3657

      Sil
    8. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 yaş 27 kişisel fitness antrenörüyüm.Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece kadınlar. 05456976300 özelden arayabilirsin,resim bana ait

      Sil
  2. Mrb emre ben 541 941 60 93 yaşım 35 mesleğim memur boy 183 kilo 80 atletik yapılı sekste sevişmeye ve öpüşmeye doymayan biriyim öncelik sevişme öpüşme olan ANKARA ve çevresinden (İÇ ANADOLU BÖLGESİNDEN ) olgun bakımlı evli, dul, bekar kilolu bayanlar GÜVEN VE GİZLİLİĞE çok önem veren öncelik telefonda sohbet ve tanışma yani kafaların uyması. Kısacası güveli bir seks arıyorum bir anlık zevk için dert aramıyorum yapışkan biri değilim olgun ve anlayışlı bayanlar arayın tanışalım 541 941 60 93

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
  3. Telde boşalmak yada gizlilik içinde ist.içi görüşmek isteyen bebekler arayın 0537 705 20 20

    YanıtlaSil
  4. Telde boşalmak yada gizlilik içinde ist.içi görüşmek isteyen bebekler arayın 0537 705 20 20

    YanıtlaSil
  5. G.antep ve civari hos sohbet ve sex isteyen her yaştan bayanlar arayin..Guvenebilirsiniz Gizlilik önceligimdir.Araba ev mevcut. 26 yaşinda 179 boy atletik yapili ve oldukca yakisikliyim.Belirli şartlarda 3. Olurum. Ciddi,samimi,guvenilir olanlar..
    507 122 3135

    Not: gay ler aramayin.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba ben ist dan levent 32 yasinda 1.80 boyunda atletik yapili 20 cm ve oldukca kalin aletimle tam bir seks manyagiyim:) gezmeyi eglenmeyi seven maddi problemi olmayan biriyim farkli tenler farkli tatlar araysindaym bu bana muthis haz veriyo ist ve cevresinden gorusebilecegim hos bakimli hanimlar ve ciftler arayin yildizlara dokunalim:) 0532 349 92 20 pasifler lütfn aklınızdan bile gecirmeyin:) 0532 349 92 20

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

      Sil
    2. 5374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

      Sil
  7. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  8. Merhaba kaliteli, seviyeli sohbet için olgun karakterli hanımlar arayabilir 0545-697-63-00 kelimelerime güveniyorum:)

    YanıtlaSil
  9. kız arkadaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.seni inleye inleye sarsıla sarsıla bağıra bağıra boşaltrım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0544 463 19 41 i ara sana en güzel dakikaları yaşatacak bir erkek karşında olacak ya da msn imi ekle kamerada zevkten kuduralım .mail adresim sertsex_31@hotmail.com bunlar mutlaka aramızda sır olacak .ben Mustafa yaşım 28 . Ne işin var burada dersen?cevabım doymayan biriyim derim.17-30 yaş arası herkesi beklerim.asla rahatsız edici yapışan bir tip değilim.asla pişman olmayacaksınız garanti veriyorum.hadi kararını ver ara bekliyorum.ÖZELİM AÇIK.SES TONU SEXİ ÇITIRLARI BEKLİYORUM.İZMİRLİYİM.WHATSAP VAR KARŞILIKLI KONUŞABİLİRİZ.WATSAP YOKSA ARAMAYIN TADI OLMUYOR.ERKEKLER VE GAY LAR ASLA EKLEMEYİN

    YanıtlaSil
  10. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR YERE UZANIP AMINA GÖT DELIGINE CUKALATA SURUP BANA SABAHLARA KADAR YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA ARACIM VAR EVIM MUSAIT TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ARARSA GELIR ALIRIM GECE GÜNDÜZ FARK ETMEZ YETERKI GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS OLSUN 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 ÖNEMLİ NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  11. merhaba ben Volkan Adana'da yaşıyorum 27 yaşında 1.87 boyunda esmer yakışıklıyım...bekarım.tamamen güven içerisinde görüşebileceğim bayan arkadaş arıyorum....sapık değilim amacım seviyeli bir arkadaşlık.eğer sende böyle bir arkadaşlık düşünüyosan telim 0545 697 63 00 güzel bir arkadaşlık düşünüyosan ara

    YanıtlaSil
  12. Mrb evli çiftler ve bayanlar. kendini mutsuz hisseden hayattan bıkan hiç bir şeyden zevk almayan hayatında farklı şeyler arayan bayanlar.Evlilikleri monotnlaşmış ve her gün aynımilişkileri sıkıcı gelen hayatlarında değişik tatlar arzular farkı heyecanlı anlar arayan çiftler.normal sevişmelerden sıkılan düşüncelerindeki fantazileri kimseye anlatamayan gerccekleştiremeyen kişiler arayın herşyinizi paylaşalım ve hatta yaşayalım.prensiplerim gizlilik güven ve seviyedir.bu arada herşey sex değildir tabiki normal sohbet etmek isteyen bayanlarda arayabilir tabiki yaş sınırı yoktur farketmez. numaram 0546 582 37 07 gizliden veya acıktan arayabilir cagrı atabılırsınız efendım görüşmek dileğiyle hoşcakalın.Aramanızı bekleyeceğim emre_03_58@hotmail.com adresim

    YanıtlaSil
  13. SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil
  14. SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil
  15. merhaba ben izmir den hakan 38 yaşında .tamamen güven içerisinde görüşebileceğim bayan arkadaş arıyorum....sapık değilim amacım seviyeli bir arkadaşlık.eğer sende böyle bir arkadaşlık düşünüyorsan telim 0 506 136 77 10 arayın tanışalım

    YanıtlaSil
  16. Merhaba ben Metehan azgın bayanlar arayın tanışalım sonrası malum yani artık yüzünüz gülsün mutlu olun yalnız gizlilik şartıyla azgın Metehan sizi kalın vede büyük yaragıyla sizi sekse doyursun uzun lafın kısası arayın tanışalım 05358520456 iç anadolu bölgesi

    YanıtlaSil
  17. MERHABA BEN BARIŞ İSTANBUL MALTEPE DE YAŞIYORUM 28 YAŞINDA KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİSİYİM TATLI CİCİ SEMPATİK BAYANLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM
    GÜZEL VAKİT GEÇİRMEK SİZİN GİBİ TATLI BAYANLARINDA HAKKI YAŞINIZ FARKETMEZ HOSÇAKALIN ( 0539 838 42 25 )

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. MERHABA BEN BARIŞ İSTANBUL MALTEPE DE YAŞIYORUM 28 YAŞINDA KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİSİYİM TATLI CİCİ SEMPATİK BAYANLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM 
    GÜZEL VAKİT GEÇİRMEK SİZİN GİBİ TATLI BAYANLARINDA HAKKI YAŞINIZ FARKETMEZ HOSÇAKALIN ( 0539 838 42 25 )

    YanıtlaSil
  20. slm bayanlar ben BEN hasan 29
    yaşında 1.70 boyunda 65 kiloda
    kumral yakışıklı biriyim.
    Yalnızlığını paylaşmak için bir dost,
    sırdaş, sevgili tadında bir arkadaş
    arayan birlikte vakit geçirmek yada
    birlikte deli dolu anlar yaşamak
    isteyen her yaştan bayanlarla
    karşılıklı oluşturacağımız güven
    ortamı içinde görüşmekteyim.
    Arzu eden bayanlar gündüz veya gece
    birkaç saat veya daha uzun bir süre
    (size kalmış) , evinizde yada ikimizin
    ortak karar vereceği bir yerde (otelde,
    evde, dışarda) görüşebiliriz. Yaşınız ve
    fiziksel görünüşünüz görüşmemiz için
    benim tarafımdan herhangi bir sorun
    oluşturmaz.
    Gizlilik, sırdaşlık, saygı ve hoşgörü
    çerçevesinde görüşmek isteyen
    bayanlar için telefonum aşağıda
    Görüşsekte görüşmesekte ömrünüzün
    mutluluklar içinde geçmesini temenni
    ediyor bütün kadınlar sevgi ve ilgiye
    layıktır diyor ve hepinize mutlu bir
    hayat diliyorum 05446262147

    YanıtlaSil
  21. kız arkadaşım olsa önce yavaşça boynundan öpmeye başlarım.sonra o tatlı göğüslerini emerim.şeftalisinin suyunu boşa harcamam dilimle yalarım.kucağıma alıp zıplatarak boşaltırım.seni inleye inleye sarsıla sarsıla bağıra bağıra boşaltrım.kız arkadaşımdan ayrılalı 1 yıl oldu.elini amcığına uzat okşa yetmiyorsa boşalamıyorsan daha da delirip zevk almak bağırmak çığlık atarak boşalmak istiyorum dersen 0544 463 19 41 i ara sana en güzel dakikaları yaşatacak bir erkek karşında olacak ya da msn imi ekle kamerada zevkten kuduralım .mail adresim sertsex_31@hotmail.com bunlar mutlaka aramızda sır olacak .ben Mustafa yaşım 28 . Ne işin var burada dersen?cevabım doymayan biriyim derim.17-30 yaş arası herkesi beklerim.asla rahatsız edici yapışan bir tip değilim.asla pişman olmayacaksınız garanti veriyorum.hadi kararını ver ara bekliyorum.ÖZELİM AÇIK.SES TONU SEXİ ÇITIRLARI BEKLİYORUM.İZMİRLİYİM.WHATSAP VAR KARŞILIKLI KONUŞABİLİRİZ.WATSAP YOKSA ARAMAYIN TADI OLMUYOR.ERKEKLER VE GAY LAR ASLA EKLEMEYİN

    YanıtlaSil
  22. Yasak arzularını sıradışı fantazilerini paylaşmak isteyen bayanlar çiftler lütfen 0 542 376 82 16 arayin

    YanıtlaSil
  23. Yasak arzularını sıradışı fantazilerini paylaşmak isteyen bayanlar çiftler lütfen 0 542 376 82 16 arayin

    YanıtlaSil
  24. Merhaba ben Eskişehirden Kenan yaş 48 çılgın bayanlar ve evli çiftler arayın görüşelim 05434900991

    YanıtlaSil
  25. Merhaba ben Eskişehirden Kenan yaş 48 çılgın bayanlar ve evli çiftler arayın görüşelim 05434900991

    YanıtlaSil
  26. 05537753404 seksi bayanlar bekliyorum

    YanıtlaSil
  27. ÖNCELİKLE EVLİ ÇİFTLER MERHABA.....
    SELAM BEN KAAN 29 YAŞINDA İSTANBUL BOSTANCI'DA YAŞIYORUM.
    EĞLENCELİ HAYATI DOLU DOLU YAŞAYAN BİRİSİYİM. ŞUANA KADAR YAŞADIĞIM GÜZEL SAATLERİ SİZİN GİBİ GÜZEL ÇİFTLERE'DE YAŞATMAK İSTİYORUM.

    İSTEDİĞİNİZ ÖNCELİKLE GÜVEN, MUTLULUK İSE BİR TELEFON KADAR YAKINIM.

    UNUTMAYIN MUTLU VE TATLI YORGUNLUK EŞİNİZİNDE HAKKI..
    GÖRÜŞMEK ÜZERE HOŞÇAKALIN..

    0551 167 05 95

    YanıtlaSil
  28. Mrb ben hataydan akın yas 28 1.83 boy. 70 kilo net 23cm oldukça atletik biriyim. Reel ilişkide doyumsuz bayanların telefonunu bekliyorum.. sohbet için doğru kisiyim..sadece bayanlar mutlaka arayın beraber mutlu olalım Mutlu olmak istiyorsanız bayanlar ben buradayım. erkekler kesinlikle aramasın 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  29. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil

sex hikayeleri hikaye34.com